Werk je nog steeds met papieren werkbonnen? Hier is de oplossing

Als jij nog met papieren werkbonnen werkt, liggen er kansen voor jou om tijd te besparen en efficiënter te werken. Je kunt je concurrentie voor zijn met goede software, zelfs bij buitendiensten. Op kantoren wordt er constant gekeken naar hoe zaken sneller en sneller kunnen. Denk hierbij vooral aan administratieve werkzaamheden met betrekking tot de urenregistratie. De digitale werkbon maakt dit werk een stuk makkelijker. Waar je eerder allerlei papieren bonnetjes had rondslingeren, en er vast af en toe wel een kwijtraakte, maak je nu in enkele seconden een nieuwe bon aan. Zet alle belangrijke informatie in de digitale bon, zoals de locatie waar je moet gaan werken en de naam van de klant, en houd eenvoudig je werktijd bij door je begin- en eindtijd in te vullen waarna de app direct bijhoudt hoelang je aan een klus bezig bent. Dat is nog eens een makkelijke manier uren registreren.

Het plannen van je buitendienst

Een online portaal waar je toegang hebt tot je eigen uitgebreide planbord en meer apps die handig kunnen zijn voor buitendiensten. Alle gegevens zijn op een overzichtelijke manier met elkaar verbonden. Het grootste voordeel is dat je er altijd en overal bij kunt via je smartphone of tablet. Daarnaast is de software zo ontwikkeld dat je deze binnen een paar minuten gemakkelijk kunt verbinden met jouw boekhoudsysteem of ERP dat je op dit moment al gebruikt. Zo hoef je niet volledig over te stappen op een ander systeem en kun jij zo goed mogelijk werken met de juiste combinatie van programma’s.

Direct gebruiken en opschalen

Zodra je toegang hebt tot de software en deze hebt geïmplementeerd kun je direct effectief aan het werk en heb je direct beschikking over krachtige functies om het proces van de buitendienst te verbeteren. Het platform is aanpasbaar en flexibel, waardoor het voor bedrijven van elk formaat werkt. Van kleinere zzp’ers tot multinational bedrijven. Het is namelijk makkelijk in te stellen voor jouw organisatie. Van offreren, plannen, registratie van de uren tot de facturatie. Een all-in-one digitaal systeem om jouw buitendienstproces te verbeteren en te voorkomen dat jij té lang bezig bent met zulk soort administratieve zaken.

Hieronder staan nog wat voordelen van digitale werkbonnen voor jou op een rijtje:

  • Je kunt direct na de klus digitaal factureren. De automatische urenregistratie heeft alle gegevens voor je verzameld waardoor je alleen nog maar op de verzendknop hoeft te drukken om een factuur naar je klant te sturen. Zo heb je sneller je geld binnen en heb je minder debiteurenbeheer nodig.
  • Klanten zijn goed op de hoogte. De klant is altijd goed op de hoogte van de werkzaamheden en de bijbehorende factuur.
  • Altijd en overal toegang tot je administratie. De software is voor alle meest gebruikte besturingssystemen geoptimaliseerd. Van telefoons tot verschillende soorten tablets.
  • Duurzamer administreren. Doordat je niet meer eindeloos veel papier hoeft te gebruiken voor je administratie ben je zo ook duurzaam bezig. Ga maar eens na hoeveel papier en bespaard wordt als iedereen digitaal aan de slag gaat.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *